Monday, January 11, 2010

kehangatan AJL-24... (^_^)

isyk...isyk...isyk...kawan2 yg len sibuk study n wat assignment la,discussion la tapi minah sorang sibuk pulak g jalan2 jauh(ke blok h) semata-mata nk tngk AJL...[sape ekk minah tuer??? wei,akulah!!! T_T] tapi aku dah siapkan assingment awww...punyerla bertungkus lumus aku siapkan since pukul 4.30pm sampaila area kul8pm baru siap...catat rekod tu balik jer dari rumah terus buat homework...selalunyer g lepak2 blik kawan huhuhu....


okies...berbalik pada AJL yg baru jer menutup tirai dalam setengah jam yg lalu, finalist2x yg seramai 14 owang sumenyer hebat2 belaka...ader faizal tahir (aku letak name die dulu cz aku sngt minat kat die...die punyer vokal---mantap beb),stacy-pakai buang,alyah-tak mungkin kerna sayang,akim-bengang,hafiz-masih jelas,estranged-aurora,tomok-rindu terhenti,misha-cinta adam dan hawa,bunkface-situasi.hujan-aku scandal,black-aku rindu sayang kamu,yuna-dan sebenarnya(xsuke la lagu ni),dan aizat-kau aku&kau pergi....


untuk persembahan malam ni semuanya sangat hebat & they all mmg give all out la u persembahan malam ni...persembahan yg paling menarik perhatian aku mestilah lagu bencinta dari faizal tahir & stacy ngan tarian yg hebat and stage performance yg sngt menarik...actually kesian kat faizal tahir coz die sakit aww...n persembahan y faizal wat mmg sngt happening tyme last2 tu faizal tahir bertukar jadi girl...tapi girl tu cam shila jer...xperasan plak bile masa diowang bertukar...[ tapi aku sedih r tngk performance faizal tahir ari ni sbb sian kat die cz die pakai tongkat...dalam melodi ari ni ader interview faizal n die bgtau die 3x kuar massuk hospital...tapi mmg salute la kat faizal cz bagi all out ngan penghayatan yg sangt tinggi]


~~~amacam aku blh jadi pengkritik x???wah!!!u AKADEMI FANTASIA MUSIM KE-8...huhuhu...alamak berangan la plak minah nih...=p


hmmm tapi keputusan kali ni cam xbesh sangat la...ok la tapi kalau owang yg aku suka menang lagi besh huhuhu...I thought, lagu bencinta akan dapat either naib juara or juara mlm ni tapi faizal & audi mok hanya dapat tempat ke-3...huhuhu..sedih3x...untuk persembahan terbaik aku ingat faizal or stacy tapi dapat kat aizat tru lagu kau aku...tapi xpela coz persembahan aizat pun ok gak siap bawak dak2 sekolah lagi hehe...u vokal terbaik once again aku ingat kan faizal tahir tapi..........................si black yng menang...ok la kowt,bagi la kat die sbb suara die agak power la jugak...=p then yg paling xpuas hati bile yuna dapat no.2...isyk3 ...xpatut tul...bagi la kat faizal ker..opppsss!!!ok ok ok aku pilih orang lain pulak...bagi la kat misha ker,tomok ker ok la jugak...ni yuna???? hmmmmm...unbelievable tul la...n juara adalah aizat melalui lagu kau pergi..........ok la kot tribute u yasmin ahmad....hehehe

tapi cam aku cakap tadi if faizal or stacy yg menang lagi besh hehehe.....kolaborasi antara faizal ismail,cheryl & ally mmg sangat happening la...gempaq tul...cute sangat tengok ally hehehe...pe2 pown AJL kali ni mmg sngt besh n aku terhibur...xsia-sia habiskan masa lebih 3jam mengadap tv kat blok h tu hehehe.....

nway disebabkan aku peminat faizal tahir so aku nk masukkanla pic die...tapi bkan pic persembahan die tadi...(camne nk download baru jer habis kot AJL hehehe)




faizal tahir is the best!!!!

1 comment:

benzaldehyde said...

hensemnye abg i..huhu..

Post a Comment