Wednesday, October 28, 2009

intro to everyone............



halloo everyone....(if ader la ppl nk view my page)..
actually for my 1st post ni,i pn xtau pe nk share ngn u all...(T_T")
sume kawan2 I ader blog sendiri n I rase this is d right time 4 me u ader blog jugk...tp i bkn la reti sngt nk karang2 ayat ni...but I'll try my best n i found dis blog sbg platform u I share everythng...sesi luahan perasaan gitu...ye la I ni bkn la friendly sngt n xtau nk share my prob ngn saper huhu...selalu suffer sndri la ni..hahaha kantoi kantoi...I friendly ngn orng y btul2 knl I jer...

but u mase ni maybe I xleh actve u mencantikkan blog I ni....hahaha...
actually skang ni I ngh final exam...but tomorrow I don have any paper to attend..so I feel dat I nk wat intro la sket2 pasal my 1st post u blog I ni...

for my final xam, I hope I can do well and can pass with flying colour..><>

No comments:

Post a Comment