Tuesday, December 22, 2009

i'm looking for my bestfwenz....


Hallooooo………..kelakar xkelakar, bila orang lain ada blog sendiri,aku pun nak buat jugak…huhuhu…tapi aku ni jenis yg cpt bosan bile wat sesuatu perkara…kire cam wat kerja separuh jalanla…huhuhu…tapi nak try gak ada blog sendiri…boleh wat cam diary…

Dear diary, I saw my crush today!!!!wawawawa…(joke y xlawak lgsng)

Aku bab-bab teknologi ni agak lampi sket…tapi semangat ingin mencuba sesuatu yg baru tu harus dipuji beb…bila fikir kalau aku wat blog nak tulis pe ekk…dah la bahasa aku ala-ala skema xbertempat…orang nak baca pun xde mood…tapi xder orang baca pun xpe la kan…yang penting hati ini puas…wah!!!!

Actually aku nak cari kawan lama aku sbnrnye…nama die siti nuraishah che suhaimi..tapi sampai skang xdpt dikesan..dalam fs xder…fb pun xder…taip nama die kat google pun xder…rindu sangat2 kat aishah…aishah ni kawan baik aku tyme sklh rendah…tapi tyme darjah 4, die dah pindah..teringin sangat nk tau perkembangan die skang…I miss her so much…harap-harap dapat jumpa aishah…dulu rumah family die aku g jugak…teringat ada satu hari tuer mak aishah wat nasi dagang…sedap hingga menjilat jari huhuhu…aishah,aishah, awak kat mane ek skang ni…

ni je gambar aishah yang aku ader...dulu-dulu tyme kecil2x mane la selalu tangkap gambar...hp kamera pun xder...guna kamera biasa jer...kalau la dapat jumpa aishah kan best!!!!hopefully one day,sy dapat jumpa ngan awak, aishah....




No comments:

Post a Comment