Thursday, December 24, 2009

HeMo-hEmO MmG PoWeR....

Tadaaaa….. u post kali ni,juz nk tunjuk kat korang pasal “my hemo-hemo”…apa ke bendanya hemo-hemo ni ekk??? B4 dat nk kn bgtau name hemo-hemo ni diciplak dari novel Aa+Bb…(^_^)


Hemo-hemo ni adlh name jam loceng aku sbnrnyer…ni la hemo-hemo…cantik x???





mahal tau aku beli hemo-hemo…sblm dapat beli dah puas survey kat merata tempat u dapatkan harga y reasonable la ngan kemampuan aku y hnye mkn gaji ngn duit biasiswa…muahahaha…aku beli jam ni tyme cuti sem b4 nk msk year 2…nak tau sbb per??? Sbb paling utama adalah untuk kejutkan aku pagi-pagi la…kalau x alamat terbabas la nk g kelas n terlepas gak solat subuh…satu jer masalah aku dari dulu sampai skang iaitu liat sannngggattt nk bangun pagi….selalu kunci jam hp xpernah nyer dengar…kalau dengar pun, terus tutup alarm n sambung tido balik…isyk,isyk,isyk….terukkan perangai dak sorang ni…


Sebab lain kena beli jam besi yang memang power bunyi n selalu wat bising pagi-pagi buta adalah kerana dah masuk tahun 2, dapat bilik single dah xder room mate nk tolong kejut bangun…semuanya kena berdiri di atas kaki sendiri u survive kat kolej…mana pernah duk sowang-sowang…walaupun dah stat duk asrama since form 1, tapi duk ramai-ramai, so tukang kejut pun ramai gak…huhuhu…


Tyme 1st year duk bilik 2owang…walaupun room mate pun dua kali lima mmg spesies liat nak bangun, tapi kitowang(aku & pea) beruntung sebab ader jiran yang sangatla penyabar menjalankan tugas mereka setiap pagi u ketuk bilik kitowang….huhuhu…thumb up to sue & farah…(^_^) kalau diowang ketuk pintu bilik memang confirm bangun…diowang ader teknik mengetuk pintu ngan baek sekali…hahahaha…


Skang walaupun aku, sue & farah satu aras,tapi billik jauh so aku xlehla nk xpect diowang akan kejut kau setiap pagi…so tugas diowang diambil alih oleh hemo-hemo…( actually berapa kali jer hemo-hemo jalankan tugas dengan baik…huhu…coz habit y same dari dulu stil ade, bile dengar jer bunyi jam,akan cepat-cepat tutup n continue tido…huhuhu…tapi perkembangan terbaru,bile hemo-hemo bunyi aku akn cepat2 bangun u tutup jam sbb bunyi die sangat la bisisng…satu aras boleh dengar bunyi jam aku ni)

Apa-apa pun I want to express my gratitude to sue,farah,pea & hemo-hemo sbb menceriakan hidup ku ini…. [ ^_^’’]

No comments:

Post a Comment