Wednesday, December 23, 2009

LeT's StOrY tHeN.....................AbOuT????

hmmm...tetibe jer cam nak citer pasal family aku...kuasa wanita bermaharajalela dlm family aku...huhuhu...my dad punyer sibling 4 owang jer,2 laki n 2 pompuan...my mom punyer sibling pun 4 owang gak....sume pompuan....then, my dad+my mom = 5 orang ank perempuan....(again girl jugek!!!)...along,angah,arwah kakak,aku & nurul my dearest sister...along aku kawen tyme umur 21 if xsilap laa...along+abng along = 2 orang anak pompuan jugak...iaitu ika & alyssa...alyssa baru jer lahir bulan 5 2009...my parents ingt dapat boys ker pulak,tapi dh rezeki nk dapat baby girl...terimala seadanya...may Allah bless....

now pasal angah aku la pulak ekkk....angah kawen ngan abg rizal thn 2006, pas aku hbs xam SPM (my worst nightmares)...huhuhu...angah baru ader sowang anak iaitu alya karmila..(see, girl lagi...=p)...skang angah ngah pregnant n due mac2010...yea yea dapat anak saudara lagi la gamaknya...angah xp scan lagi, tapi my mom cakap girl jugak kali ni sbb tengok bentuk perut pun dh dapat detect baby girl or baby boy...(now i'm impressed...owang dulu2x ni sngt pandai la...huhuhu)

family aku scr totalnya xla rapat sangat...tapi rapat ngan family sebelah mak je coz kitowang dah la sket jer...mak teh ade 2 owang anak jer iaitu uji & mira...cikna pulak xder anak...huhuhu...maksu ada anak 5 owang iaitu 3 boyz & 2 girlz..wan,apiq,awin,wawa&mukris...keluarga maksu la y bg variety sket dngn kewujudan 3hero...hopefully they will survive....(^_^)

No comments:

Post a Comment